Πέμπτη 19 Μαΐου 2011

Οταν έχουν οργασμό οι κοπελίτσες...

Αισθηματα που ηταν καλα κρυμμενα στην ψυχη μου, εμφανιστηκαν. Αισθηματα που ειχα  ξεχασει οτι υπηρχαν. Οποτε τον εβλεπα ετρεμε ολοκληρο το κορμι μου. Στο στομαχι μου φτερουγιζαν χιλιαδες πεταλουδιτσες. Οντως ηταν ερωτας. Κοιμομουν και ξυπνουσα με τ’ονομα του. Τριγυρνουσε συνεχως στις σκεψεις μου. Ενιωθα πολυ ευτυχισμενη! Τον σκεφτομουν, κι ενα πλατυ χαμογελο σχηματιζοταν στο προσωπο μου. Ημουν συνεχως ευδιαθετη και ο λογος ηταν αυτος! Η ψυχη μου ελαμπε, οπως και το προσωπο μου. Ενιωθα και φαινομουν 10 χρονια νεωτερη. Και ο λογος ηταν αυτος! Μ’εκανε να αισθανομαι τοση γαληνη κι ηρεμια μεσα μου. Ειχα γινει καποια αλλη. Δεν αναγνωριζα τον εαυτο μου.

Τι ωραιο πραγμα να νιωθεις ερωτευμενη/ος! Σαν να πετας στους 7 ουρανους! Νιωθεις ν’αγαπας ολο τον κοσμο. Μου καλυψε τα κενα. Τα’βλεπα ολα τοσον ομορφα. Ηταν ο πρωϊνος μου ηλιος και το βραδινο μου αστερι. Ζουσα σ’ενα ονειρο που δεν ηθελα να τελιωσει ποτε. Θυμαμαι εκεινη τη μερα που συναντηθηκαμε. Ημουν κοντα σου και με κρατουσες. Οταν με φιλησες εγινες ο πριγκιπας μου. Σ’ευχαριστω για τα οσα με’κανες να ζησω κοντα σου. Σ’ευχαριστω που εκανες ξανα την ψυχη μου να χαμογελασει. Μαζι σου ανακαλυψα την ψυχη μου και ποσο ωραια ειν’ η ζωη. Θα σ’εχω παντοτε στην καρδια μου.Βεβαια δεν σημαινει πως οταν εχετε οργασμο ολες τα εχετε ολα αυτα. Μερικα...

Αλλες λενε οτι τρεμει λοκρηρο τους το κορμι, αλλες λιποθυμουν, αλλες χανουν τις αισθησεις τους, αλλες νιωθουν οτι πετουν στους 7 ουρανους, αλλλες ξεχνουν τ'ονομα τους... Μερικα απ'αυτα ειναι αρκετα για να περιγραψουν τον οργασμο που νιωθεις εσυ φιλη οταν κανεις ερωτα -οχι σεξ, διεισδυση κ.λπ ξεπερασμενα πραγματα... οχι οπωσδηποτε ολα!