Παρασκευή 10 Ιουνίου 2011

Θέλετε μωράκι και δεν μπορείτε φίλες;


Πολλά ζευγάρια που θελουν να κανουν μωρακι προβληματίζονται σχετικά με το ποια είναι η συχνότητα των σεξουαλικών επαφών που πρέπει να έχουν, μπαίνοντας σε μία διαδικασία να αξιολογούν τη σεξουαλική τους ζωή με νούμερα και όχι με την ικανοποίηση που μπορούν να πάρουν από τη σεξουαλική συνεύρεση. Με τον τρόπο αυτό όμως, κινδυνεύουν τελικά όχι μόνο να μπουν σε μία καταναγκαστική διαδικασία που απέχει πολύ από την απόλαυση που προσφέρει ο έρωτας –όχι το σεξ, αλλά και να αποπροσανατολιστούν από τις ουσιαστικές αιτίες που μπορεί να οδηγούν σε μία συχνότητα επαφών που τους δυσαρεστεί.
Επιπλέον, πολύ συχνά επηρεάζονται από τα πρότυπα που προβάλλονται από τα ΜΜΕ, ακολουθώντας ένα συγκεκριμένο life style, το οποίο ορίζει σωστη μία «φτωχή» ερωτική ζωή με φυσιολογικη συχνοτητα την 1-2/μηνα. Αν ομως ξεκινησουν με τετοια φτωχη συχνοτητα, σε το πολυ 5 χρονια θα τις αραιωσουν κι αλλο, ετσι;

Και μην μου πειτε: αυτες που θελουν μωρακι (ολες –ποια δεν θελει;), θα τους το φερει ο πελαργος!; :-) Η προσωπικη βασικοτατη συμβουλη σε ζευγαρακια που θελουν να κανουν μωρακι, ειναι: καθε βραδυ να ξαπλωνετε νωρις στο κρεβατι σας –οχι μονο για υπνο βεβαιως, και να’στε αγκαλια με το συντροφο σας. Μετα, υπολογιστε τις γονιμες σας μερες και φυγατε... :-) Την 14η-15 η-16η μερα του κυκλου σας, αφηστε να χυσει μεσα σας χωρις προφυλακτικο! Μια μονο σταγονα ειναι υπεραρκετη. Δεν ειναι ΚΑΘΟΛΟΥ επιστημη! Οταν ειστε εγκυες φιλες μου, δεν χρειαζεται καθολου να χρησιμοποιειτε προφυλακτικο, χαπακι ή οποιαδηποτε αλλη αντισυλληψη! Οταν θ'αποφασισουμε να μεινει εγκυος η κουκλα μου, στη γεννα θα'μαι οπωσδηποτε στο μαιευτηριο να της κραταω το χερακι. Ξερω ποσο σημαντικο ειναι για την ψυχολογια της. Εξαλλου, ειπαμε: 'πρωτη μου προτεραιοτητα η κουκλα μου και τα μωρακια μας'. Ας περιμενουν ολοι οι αλλοι!  Και στην αλλη πλευρα της υδρογειου να’μαι για δουλειες, οταν θα γενναει η κουκλα μου, θα παρω την επομενη πτηση τ’αεροπλανου για να βρισκομαι κοντα της αυτη την μοναδικη στιγμη! 


Οσοι δεν το κανουν αυτο, για μενα, κανουν εγκλημα προς την ψυχολογια της συντροφου τους και του μικρου παιδιου που θα γεννηθει. Δεν ειμαι απ’αυτους που θα φερουν μαυρουα να κοιμιζει τα βραδια τα μωρα μας και’γω να κοιμαμαι χωρις τα «ουα-ουα». Ουτε λογος βεβαια να φορτωσω τα μωρα μας στους γονεις ή πεθερικα μου –πραγμα που κανουν πολλοι. Μεχρι να γινει 6 χρονων η κορουλα μας –ολα μου τα μωρα κατ’ακριβειαν, θα την θελω οπωσδηποτε να κοιμαται στο κρεβατι μας με την αγαπουλα μου. Δεν ξερω τι παθαινω! Εχω τρομερη αδυναμια στα μικρα κοριτσακια! Οχι δηλ οτι μισω τ’αγορακια! Προς θεου! Δεν ειμαι και βρυκολακας...
Για την κορουλα μας, ειμαι ετοιμος να θυσιασω οχι μονο τον βραδινο μου υπνο, αλλα και να την αλλαζω. Λετε να παραπονεθει η κουκλα μου οτι δεν το’ξερε και περιμενε αλλα;


Τα μωρακια ειναι δωρο Θεου!
Σε περιπτωση υπογονιμοτητας, η πρωτη εξεταση που πρεπει να γινει ειναι το σπερμοδιαγραμμα, για να φανει η ποιοτητα του σπερματος.

Και βεβαια ειναι αναγκη καθε καλοκαιρι να πηγαινουμε διακοπες για να γεμιζουν οι μπαταριες μας, ομως αν καποια χρονιά δεν μπορεσουμε να παμε, δεν χαθηκε κι ο κοσμος. Αυτοι που παντρευονται και δεν πανε ‘γαμηλιο ταξιδι’ ή ‘μηνα του μελλιτος’ ή οπως θέλετε πεσ’τε το, διαπραττουν μεγα λαθος κατ'εμενα! Δεν ειμαι απ'αυτους που θα κλεισουν σπιτι την γυναικα τους για να αναγιωσει τα μωρα και'γω να το παιζω ανεμελος γκομενος. Μαζι με την κουκλα μου στα παντα! Μαζι στις διασκεδαση και ψυχαγωγια, μαζι στις δουλειες του σπιτιου, μαζι στο μαγειρεμα, μαζι στη βουρνα, μαζι στο αλλαγμα των μωρων μας, μαζι στα παντα... 
Τα μωρα που μεγαλωνουν σε πολεμικο περιβαλλον και με υβρισιες των γονιων τους, σιγουρα θα γινουν κι αυτα αγρια κι επιθετικα. Αυτα που ξυπνουν το πρωι και ακουν τους γονεις τους να αλληλοβριζονται και τσακωνονται, καπου θα παρουν μαθημα πως ειναι σωστο να αλληλοβριζονται... και να πετουν τασακια ή κινητα -τωρα τελευταια, κι αυτα -στον/η συντροφο.
Η ζωηραδα και οι φωνουλες των μωρων –ειδικα κοριτσιων- με τρελαινουν, εν αντιθεσει με μερικους παππουδες/γιαγιαδες που τους προκαλει πανικο ή υστερια! Ειναι τοσο γλυκο το κλαματακι μιας μικρης κοραλας! Το καλυτερο υπνωτικο (μετα τον ερωτα βεβαια), για μενα! Παιρνετε τα μωρακια με το φιλοτιμο και με καλο τροπο κι οχι με φωνες!
 


Με το βιολογικό ρολόι, όχι μόνο των γυναικών, αλλά και των ανδρών να "χτυπά", ειδικά από μία ηλικία και μετά, είναι δεδομένο ότι αυξάνονται και οι πιθανότητες να αντιμετωπιστούν σοβαρά προβλήματα υπογονιμότητας.

Για μενα τα μωρακια ειναι δωρο ζωης -αγαπης- του Θεου προς τους ανθρωπους! ;-)
Προσεξτε ομως φιλες: Διακοπες ξεχωριστα απο τον συντροφο σας ειναι η χαριστικη βολη ενος γαμου, καθως αν πατε, μετα που θα επιστρεψετε, με μαθηματικη ακριβεια και 1000% θα βαλετε μπρος τις νομικες διαδικασιες ενος δ....

Η ζωντάνια που δινουν στο σπιτι τα μωρακια με τις ζαβολιες και τις φωνουλες τους, δεν περιγραφεται με λογια. Χωρις αυτα ειναι τοσο πεζη κι ανιαρη η ζωη! Σπιτι χωρις μωρακια, κατι του λειπει! Βεβαια πριν του φωναξετε ή του θυμωσετε, μπειτε στην ψυχολογια του. Φυσικα, ουτε λογος για να το κτυπησετε. Ειμαι φανατικα εναντιον αυτου του τροπου συμπεριφορας κι οχι διαπαιδαγωγησης!

Πού να παω διακοπες χωρις τα μωρακια μας! Το πιο ομορφο θα μου λειπει! Πώς να κοιμηθω χωρις φιλακι στην κορουλα και στον κουκλο μας!; Που να τ'αφησω στους γονεις ή πεθερικα μου; Ουτε που τ'αστεια! Δεν ειμαι απ'αυτους που λενε οτι τα μωρα ειναι βαρυ φορτιο και με την πρωτη ευκαιρια τα φορτωνουν στους γονεις ή πεθερικα τους, για να πανε εξω να διασκεδασουν!

Αυτοι που παντρευονται και δεν πανε γαμηλιο ταξιδι, διαπραττουν μεγα λαθος! Δεν ειμαι απ'αυτους που θα κλεισουν σπιτι την γυναικα τους για να αναγιωσει τα μωρα και'γω να το παιζω ανεμελος γκομενος.  
Τα μωρακια που καναμε μαζι, μαζι οφειλουμε να τα μεγαλωσουμε! Μαζι με την κουκλα μου στα παντα! Μαζι στις διασκεδαση και ψυχαγωγια, μαζι στις δουλειες του σπιτιου, μαζι στο μαγειρεμα, μαζι στη βουρνα, μαζι στο αλλαγμα των μωρων μας, μαζι στα παντα... Εγω προσωπικα ειμαι φανατικα υπερ αυτου του μοντελου γαμου!

Τα μωρα που μεγαλωνουν σε πολεμικο περιβαλλον και με υβρισιες των γονιων τους, σιγουρα θα γινουν κι αυτα αγρια κι επιθετικα. Αυτα που ξυπνουν το πρωι και ακουν τους γονεις τους να αλληλοβριζονται και τσακωνονται, καπου θα παρουν μαθημα πως ειναι σωστο να αλληλοβριζονται... και να πετουν τασακια ή κινητα -τωρα τελευταια, κι αυτα -στον/η συντροφο.
Με το βιολογικό ρολόι, όχι μόνο των γυναικών, αλλά και των ανδρών να "χτυπά", ειδικά από μία ηλικία κι επειτα, είναι δεδομένο ότι αυξάνονται και οι πιθανότητες να αντιμετωπιστούν σοβαρά προβλήματα υπογονιμότητας.
Αυτοι που λενε «την σημερον μερα ουλα τα μωρα ετσι ενι», κανουν τεραστιο λαθος. Μαλλον θελουν να δικαιολογησουν τις αδυναμιες τους στην αναθρεψη μωρων!  Ενω αυτα που καθε πρωι θα τους φιλησουν οι γονεις τους, παντα με το χαμογελο στα χειλη και την καλη προδιαθεση, σιγουρα θα’ναι πολυ πιο ευτυχισμενα και σωστα μωρα. Εξαλλου ολοι το ξερουμε: μωρα που μεγαλωνουν ευτυχισμενα, δεν υπαρχει περιπτωση να γινουν καταθλιπτικοι ενηλικες.
 Για μενα τα μωρακια ειναι ευλογια ή δωρο Θεου! :-)
Κι η κουκλιτσα οπως μονο αυτη ξερει: