Παρασκευή 17 Ιουνίου 2011

Πώς να εκτοξεύσετε την λίμπιντο του;

Εστιάστε στην καλή επικοινωνία με τον συντροφο σας. Φροντίστε να του λέτε αμέσως τι σας δυσαρεστεί ή σας απογοητεύει, πχ. «τωρα γιατι κουκλε μου δεν μ’αρεσει..., θα προτιμουσα αν...» κι οχι «εκεινο που εκανες την περασμενη βδομαδα ρε μουργε με πληγωσε πολυ» -φωναζοντας ή τσιριζοντας- με πληγωσε πολυ». Αφου δεν το σχολιασατε στην ωρα του, παει να πει πως σας αρεσε κιολας –οχι μονο σας στεναχωρεσε βαρια!   

Αν βεβαια αυτο που εχετε να του πειτε ειναι ενα παραπονο ή κατι που σας δυσαρεστησε, φερτε του το με ομορφο τροπο ή χιουμορ πχ. «δεν θα’ταν καλυτερα αγαπη μου να εβαζες την μπλουζιτσα που εβαλες και προχθες» ή «γιατι εχω την εντυπωση πως χθες δεν με ρωτησες μπροστα στους φιλους μας αν μου αρεσε το φαγητο;», ή «προχθες με τα τζηνακια σου αγαπη μου ησουν πολυ πιο σεξι;»
Εστιάστε στα δυνατά σας σημεία φροντίζοντας την εμφάνιση σας και να βαζετε ρουχα που τονιζουν τα δυνατα σας σημεια. Αν πχ. εχετε ωραια ποδια, συχνα να βαζετε τις σουπερ μινι φουστιτσες σας. Αν εχετε ωραιο μπουστο ή στηθος (ολοι ξερουμε πως ειναι πολυ της μοδας να βαζετε τις σιλικονουλες στα στηθακια σας ατε τωρα κουκλιτσες), συχνα να βαζετε μπλουζιτσες ή οτιδηποτε αλλο προβαλλει ιδιαιτερα το στηθος σας.


 Τωρα, αν σας παραπονεθει οτι θελετε να προκαλειτε, αυτο παει να πει πως δεν σας εχει καθολου εμπιστοσυνη κι εσεις με ναζακια μπορειτε να πειτε ενα ανεκδοτο ή αστειο να γελασετε για ν’αποφορτιστει λιγο το κλιμα. Προτιμήστε να κάνετε έρωτα τις ημέρες που είστε χαλαρή από υποχρεώσεις! 

Στοχεύστε σε μια ισορροπημένη διατροφή που περιλαμβάνει πολλά οσπρια, θαλασσινα, λαχανικα και φρούτα. Συχνα ν’ανακαλειτε ομορφες στιγμες που περασατε μαζι πχ. «θυμασαι κουκλε μου περσι που πηγαμε στο Μυκονο και καναμε τα ωραια μας;».

Ποτε μην ανακαλειτε μιαν ασχημη εμπειρια ή κατι που τον δυσαρεστησε! Αστε την να ξεχαστει! Δεν εγινε και τιποτα, αφου δεν σας σκοτωσε!!:-)


Τωρα θυμηθηκα αυτο το Ισραηλιτικο μοντελο που την δαγκωσε ενα φιδι... Εε ποσο ν'αντεξει κι αυτο το κακομοιρο; :-)) Τα'βλεπε εκει ετσι αφρατα και σου λεει: "γιατι να μην ορμηξω";-) Οριστε:
Οχι οτι εχω προβλημα με την αυξητικη στηθους, να μην παρεξηγιομαστε...