Σάββατο 10 Σεπτεμβρίου 2011

Για να χαλαρώσετε λίγο φίλες...

Για να χαλαρωσετε λιγο φιλες...
Σας εχω τα δυο κατ’εμενα κορυφαια ανεκδοτα:

     Παίρνει η Παρθενοπιπίτσα τη μαμά της τηλέφωνο.
     - Έλα μαμά, η Παρθενοπιπίτσα είμαι. Να πάω αποψε στο πάρτυ του Νίκου;
- Να πας κουκλα μου αλλά καθε 5 λεπτά να με παίρνεις τηλέφωνο, να ξέρω ότι είσαι καλά. ;-)
Μετά απο πέντε λεπτά:
- Έλα μαμά, η Παρθενοπιπίτσα είμαι. Ο Νίκος μου είπε να πάω στο δωμάτιο του. Να πάω;
     - Να πας. Αλλά να προσέχεις και κάθε 5 λεπτά να με παίρνεις τηλέφωνο.
Μετά από 5 λεπτά:
- Έλα μαμά, η Παρθενοπιπίτσα είμαι. Ο Νίκος μου είπε να κάτσω στο κρεβάτι. Να κάτσω;
- Να κάτσεις, αλλά κάθε 5 λεπτά να με παίρνεις τηλέφωνο.
Μετά από 5 λεπτά:
- Έλα μαμά, η Παρθενοπιπίτσα είμαι. Ο Νίκος μου είπε να βγάλω τα ρούχα μου. Να τα βγάλω;
- Να τα βγάλεις, αλλά να προσεχεις και κάθε 5 λεπτά να με παίρνεις τηλέφωνο.
Μετά από 5 ώρες:
- Έλα μαμά, η Πιπίτσα είμαι! ;-) ^_^ Lol

-

  Μπαμπά, πως ήρθα στον κόσμο;
-   Γιέ μου, γνώρισα τη μητέρα σου κάνοντας chat στο Internet…      
-  Δώσαμε ραντεβού σ΄ένα cyber-cafe…       
- Λίγο αργότερα, μέσα στις τουαλέτες, κάναμε μια σύνδεση στο ίδιο δίκτυο.        
-  Η μαμά έκανε μερικά downloads με το memory stick του μπαμπά, αλλά πριν ο μπαμπάς προλάβει να κάνει upload…αντιληφθήκαμε ότι δεν είχαμε εγκαταστήσει ένα firewall και πλέον ήταν αργά για delete ή cancel.
- κι έτσι, 9 μήνες αργότερα, βρεθήκαμε με ιό !!! ;-) :-) Lol  
Οι γυναικες ειναι σαν τα τγραμματοσημα. Όσο τις φτύνεις τόσο κολλάνε, ή όσο τις γλύφεις τόσο περισσοτερο κολλάνε!